De dag van te voren - Reisverslag uit Hooge Mierde, Nederland van Bas Meulenbroeks - WaarBenJij.nu De dag van te voren - Reisverslag uit Hooge Mierde, Nederland van Bas Meulenbroeks - WaarBenJij.nu

De dag van te voren

Door: Bas Meulenbroeks

Blijf op de hoogte en volg Bas

07 Februari 2017 | Nederland, Hooge Mierde

Ik maak vandaag de laatste voorbereidingen voor mijn reis.
Ik heb mijn koffer gepakt. Morgenvroeg vertrek met het vliegtuig naar Boekarest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hooge Mierde

Bas

Voor mijn projectstage ga ik 11 weken stagelopen in Roemenië. Dit doe ik bij het bedrijf Topoexim in de hoofdstad Boekarest. Daarnaast ga ik ook naar ander delen van Roemenië.

Actief sinds 07 Feb. 2017
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 4815

Voorgaande reizen:

08 Februari 2017 - 24 April 2017

Projectstage in Roemenië

Landen bezocht: